Thursday, July 26, 2007

زن و لنز


بعضی از مفاهیم و موجودات را می توان بصورت ترکیب دوتایی بکار برد.از جمله این موارد ترکیب دوتایی لنز و زن می باشد.این دو موجود در این هستی آلت گون به طرز عجیبی به دنبال یکدیگر حرکت می کنند و برای من هلو شده کماکان مصداق سگ و استخوان را دارد که یکی دنبال لیسیده شدن است و دیگری دنبال لیسیدن.بهر حال بدون هیچ خشم و سانسورچی گری به این ترکیب نگاه می کنم و با آن همزیستی می کنم.به دوستان دیگری هم که به دنبال جدا کردن این ترکیب از یکدیگر هستند توصیه می کنم که در این تلاش بی نتیجه وارد نشوند که حاصلش هم از دست دادن لنز و هم یک فریم بی زن است

پی نوشت: دوستان عزیز می خوام یه برنامه تیاتر در هفته آینده ترتیب بدم.لبخند با شکوه آقای گیل.هر کس دوست داره بیاد یه خبری به من بده

3 comments:

Anonymous said...

مربوط به پ.ن: سه روز پیش این تئاتر رو دیدم... خوبه... تئاتر قوی ایه... توصیه می شه...ه

Anonymous said...

salam mehran.jadidan sitet filter shode faghat hafteei 1 bar too uni mitoonim bekhoonim,

Unknown said...

kheili vaghte filtere.az eftekharate zir zamine dige!