Sunday, March 13, 2005

گذشت

تا حالا راجع به واژه گذشت فکر کردی؟یعنی چی؟یعنی اینکه بخاطر خواست خودت از روی یکی
دیگه رد بشی؟نه؟پس چرا هر جا که نگاه کی کنیم فقط همین رو می بینیم؟همه جا هم این ادعا هست
که ما خیلی با گذشتیم...؛گذشت؛چه واژه دوست داشتنی و قشنگیه...؛حتی برای من که الان دارم
طعم تلخ انجام دادنش رو می چشم...؛معنی واقعی این کلمه وقتی فهمیده میشه که کسی که براش
از خواسته ها و همه آرزوهات می گذری؛بر عکس کارت رو بفهمه؛حتی کاری کنه که بخواد
لجت رو در بیاره...؛کاری کنه که بخواد تورو اذیت کنه تا دلش خنک بشه و تو توی این لحظه
که نمی دونی گریه کنی یا سرت رو بکوبی به دیوار ؛آغوشت رو برای همه این کارها باز کنی
و باز هم کاری کنی که اون راحت باشه...؛اما توی این جامعه با ارزش و ایمان دار ما!همه اینا
یعنی شعر...؛و کسی که به این حرفها عمل می کنه یعنی بچه...؛و تویی که بخاطر خودخواهی
!و خواسته های درونی ات همه چیز رو زیر پا میگذاری میشی عاقل و اندیشمند
گاهی وقتا که پشت میزم نشستم سرم رو میذارم روی میز و احساس می کنم که تمام بار هستی روی
سر منه...؛و من اینجا خسته ام
تو که نوشته من رو خوندی در مورد نقاشی پایین چی فکر می کنی؟کاش تو بفهمی که چی درسته
راستی این کار،اثر سالواتور دالی است.یه زیر زمینیه معروف.امیدوارم راضی باشه

1 comment:

Anonymous said...

می خواد آدم باشه از اون آدمها که زنن...!