Monday, May 21, 2007

دماغ کش



عشق جایی میان کشیدن دماغ تو یا خواندن ناتوردشت سلینجر یا نفس نفس های میان بوسیدن توست
شاید هم جایی حوالیه چانه کشیده ات باشد
بهر حال سوسیالیسم هم جایی برای پوپولیسم می گذارد چه برسد به دل من و لبخنده های تو


پی نوشت: با بروبکس رفتیم استادیوم!تمرین دموکراسی کردم آن هم در اقلیت مطلق!همه ورزشگاه استقلالی بودند و تنها کسی که آخرش می خندید من بودم


پی نوشت 2: دایره لغوی زبان در استادیوم از 4 کلمه تجاوز نمی کند

پی نوشت 3:ارشدمان هم که خوب شد.رویمان پیش خودمان سفید

7 comments:

Anonymous said...

:) :) :) :) :) :) Tabrik miguiiiiiiiiiiim! fek nakon be hamin rahati mitooni az zire shirnini dadan dar beri,az ma goftan. ;)

Anonymous said...

to baese eftekhare mani dadashi:D

Anonymous said...

eyyyyyyyyyyyyyyyyyy vaaaaaaaaaaaaaaaaal!chand shodi agha mehran?

Anonymous said...

تبریـــــــــــــــــــــک!
;)

حسین said...

به سلامتی، همیشه موفق باشی
استادیوم خیلی خوش می‌گذره

Anonymous said...

mamagho vel kon :D

Anonymous said...

یه پیشنهاد خوب برات دارم: تو فکر چاپ فرهنگ لغت یک جلدی استادیوم باش... سریع تموم میشه! دو نقطه دی