Tuesday, April 17, 2007

!حدیثی از زبیر ثقفی

برای اولین بار است که جمله ای از کسی یا فیلمی را نقل قول می کنم.فکر می کنم که ارزشش را داشته باشد.وودی آلن در آخر یکی از فیلم هایش می گوید:کسی پیش روانپزشکی می رود و می گوید برادرم دیوانه است وفکر می کند که مرغ شده است.روانپزشک می گوید که خوب پس چرا برادرت را به تیمارستان نمی بری.جواب می دهد که برای اینکه به تخم مرغ هایش احتیاج دارم
رابطه زن و مرد کاملا احساسی و بدون هیچ علل منطقی است.ما هم در تمام زندگی به دنبال این رابطه می دویم چون به تخم مرغ هایش احتیاج داریم
پی نوشت:جدیدا به طرز زننده ای با افکار وودی آلن حال می کنم

3 comments:

Anonymous said...

آقا داداش... عجیب ما هم با این جمله حال کردیم

Anonymous said...

خوشحالم که اینو نوشتی. (البته نمی خوام فضولی کنم، اما بهتره به جای جیم کری، دنبال وودی آلن باشیم!) به همه توصیه می کنم که این فیلمو ببینن، اما اسم فیلمو نمی گم! گرچه من این جمله رو از همین فیلم بیشتر می پسندم: "هرگز دوست ندارم عضو باشگاهی باشم که منو به عضویت بپذیره!"
من هم با این که وودی آلن رو به عنوان یک کارگردان تحسین نمی کنم، شدیدا افکارشو می پسندم. نه این روزا، بلکه از وقتی شناختم اش. (یادت باشه که بهم یادآوری کنی که یادم باشه که یکی از کتاباشو برات بیارم)...ه

Anonymous said...

الان دیدم عنوانتو! =))... به همین خاطر به همه توصیه می کنم که شرح حال عبدالله بن زبیر سقفی رو هم بخونن. نه! یعنی گوش کنن!...ه