Thursday, March 08, 2007

محمود نوکلییر

می دونین سلول بنیادی چیه؟مدیر یکی از مدارس پسرانه با ما تماس گرفت و گفت آقا یکی از دانش آموزان ما توی زیر زمین خونش تونسته سلول بنیادی بوجود بیاره.ما گفتیم موضوع رو پیگیری کنن ؛ پیگیری کردند و دیدند که بله؛این دانش آموز پسر شانزده ساله تونسته به کمک دختر همسایه و با چند کیلو موزی که با کمک برادر بزرگ ترش از بازار خریده بود سلول بنیادی بوجود بیاره،اونم نه یکی ؛ نه دوتا ؛ بلکه خیلی
این دانش آموز جوان ما گفته که حتی بدون دختر همسایه هم می تونه سلول بنیادی بوجود بیاره؛ما بهش گفتیم که عجب،چجوری؟و اونم گفت که این جوری و ما دیدیم که بله،این کار قطعا شدنی است وحتی این تکنولوژی رو به سادگی به من هم یاد داد و الان من هم هر شب در خونه سلول بنیادی تولید می کنم.من افتخار می کنم که میانگین سنی دانشمندان سلول بنیادی ما در میان پسر ها پونزده سال و درمیان دختر خانم های ما نه ساله

4 comments:

Anonymous said...

Eyval, kheili bahal bood

Anonymous said...

عالی بود! خیلی حال کردم... ما هم به شما و زیرزمین افتخار می کنیم!...ه

Anonymous said...

pas vase hamin esme webloget zir zaminiha bud. chon ye teame makhfi zir zamini dashtin keh tu zirzamin karaye zir zamini anjam midadin.

hamin shoma hayin keh baese tahrime mamlekat mishin digeh. age az hamun avval be ajanse sellul haye bonyadin migoftin keh darin tahghigh mikonin shak nemikardan keh darin bombe selul bonyadi misazin.

hala hey biya bazdid omumi va durbine makhfi vase selule bonyadi bezar mage bavareshun mishe? nang be shoma selul bonyadi sazan zirzamini keh mamlekat ro be jango tahrim mikeshunid !!! :D

Anonymous said...

علی میرطار راست میگه مهران! باید زودتر خبر می دادی؛ آخه منو خیلیای دیگه کلی از سلولهای بنیادیمون رو توی چاه فاضلاب ریختیم که با این حساب همه َش حروم شده ): ...ح ع