Sunday, February 26, 2006

زير زمين يكساله شد


سلام.هر چند وقت يکبار با شمايی که به زير زمين سر می زنيد خودمانی تر حرف می زنم.اين بار دليل ديگری هم دارد.زير زمين که گاهی سرد و نمناک است و گاهی خوشه های انگور از نخ های کشيده شده بر ديوارهايش آويزان است، يکساله شد.خوب يادم می آيد روزهای آغاز را که چه روزهای خاکستريی بود.درست يکسال پيش که من در اتاق تنهايی ام تاهشت نه شب در دانشگاه می ماندم و می نوشتم و بعد تا نيمه شب خيابانگردی بود.حالا روزگار فرق می کند.همه چيز تازه است و هر چند دغدغه هايم تمامی ندارد اما رنگ بوم اين روزها، آبی آسمانی است.زير زمين جزئی از زندگی من شده و اول از همه می خواهم تولدش را تبريک بگويم . سال زير زمينی خوبی بود.اميدوارم که شما ها هم راضی باشيد.شديدا منتظر نظر های پيشنهادی و انتقادی شما هستم.سال دوم بهتر خواهد بود

4 comments:

Anonymous said...

*tavalodesh mobaraaaak*

Anonymous said...

tavalodesh kheili mobarak!
neveshtehato doost daram... omidvaram hamishe movafagh bashy =)

Anonymous said...

درسته زیرزمین نمناکه، اما من این تاریکی و نمناکی رو به خیلی جاهای روشن ترجیح میدم... تولدت مبارک اینو به زیرزمین گفتم نه به مهران)ه)

Anonymous said...

خیلی سعی کردم پرانتزها رو سر جای درستش بزنم. اما نشد که نشد. پرانتز باز تو کامنت قبلی من، باید بعد از تولدت مبارک میومد!ه