Monday, October 08, 2007

kill bill


به نظر تو تحمل یه آدم چقدره؟منظورم اینه که کی زمانی می رسه که یه آدم قید همه چی رو بزنه و فقط انتقام بگیره یا خشمش رو بریزه بیرون یا هر کاری که بدون در نظر گرفتن اثرات جانبیش باشه رو انجام بده؟من فکر می کنم که این سطح تحمل در مورد یه آدم خاص در طول زندگیش کاملا تغییر می کنه و اصلا ثابت نیست.به خیلی چیزا بستگی داره که میشه تو دو تا دسته کلی انگیزه ها و زخم ها تقسیمش کرد.حال و حوصله تفسیر فکرهای تو ذهنم رو برات ندارم اما سطح تحمل من خیلی اومده پایین


پی نوشت : به شریف بختیار توصیه می کنم این قضیه رو در نظر بگیره
پی نوشت 2: بهش توصیه اکید می کنم
پی نوشت 3:امروز فهمیدم که توی شماره تیر ماه سال 84 مجله جوان روزنامه ایران 2 تا مطلب از من چاپ شده بوده و چون اسمم رو نمی دونستن آدرس وبلاگم رو نوشته بودن

3 comments:

Anonymous said...

Cognitive Science!!

Anonymous said...

:))

Anonymous said...

jeddi? yani maroof shodi? kodooma ro? rasti che khabar az ghaziehe?

000