Sunday, September 24, 2006

کاغذ آبی

خوب من برگشتم.چهار روزی رفته بودم شمال.جاتون خالی کلی آرامش پیدا کردم.کلا همش کنار دریا بودم.غروب های دریا رو هم که خودتون دیدید.فقط مشکل این بود که از اونجا نمی شد وبلاگ نوشت.یکی از ویژگی های این مسافرت این بود که 4 روز استراحت و آرامش مطلق بود. از هرگونه هیجان و ماجراجویی پرهیز کردم البته بعضی وقتا خوداییش سخت بود اما سعی کردم که تنها یه صفحه سفید توی ذهنم درست کنم.از فردا هم که فاز جدید درس خوندنم قراره که شروع بشه.البته امیدوارم.دوستانی که منو میشناسن می دونن که مقداری فراخ با مسائل برخورد می کنم.حالا یه کاریش می کنم.فعلا به دلیل فکر نکردن به هیچ چیز ؛ موضوع خاصی برای نوشتن ندارم جز شرح حال که اونم در همین حد بسه

1 comment:

Anonymous said...

khosh be halet be khatere arameshi ke peyda kardi,har chand shorooe ye faze jadide dars khoondan ye kam hale adamo migire!