Saturday, January 06, 2007

پنج اعتراف

خوب جدیدا یک بازی کاملا جدی در میان دوستان هم بلاگی باب شده که من هم به این بازی توسط آبجی دعوت شدم
بازی ازین قرار است که هر کس باید 5 اعتراف در مورد خودش بکند و بعد تعدادی آدم را به این بازی دعوت کند.من هم شروع می کنم به اعتراف
اول- دبستان که بودم اولین تجربه تقلب را شروع کردم.حدسش را نمی زنی که سر چه درسی!نقاشی.اونهم اینجوری که خونه یه نقاشی تر و تمیز می کشیدم و سر امتحان الکی چرت و پرت می کشیدم و آخر جلسه عوض می کردم.بچه هایی که منو میشناسن می دونن که اوضاع نقاشیم چجوریه.واقعا احمقانست که آدم از کاری که خودش کشیده تقلب کنه
دوم- اولین تجربه سکسی من مربوط میشه به دوم راهنمایی که بطور کاملا اتفاقی با صنایع دستی آشنا شدم.احساسم بعد از این قضیه چیزی نبود بجز ترس و فکر می کردم که ایدز گرفتم
سوم- از رشته ای که می خوانم حالم بهم می خورد.اگر دست خودم بود و یا 4 سال پیش بود حتما کارگردانی می خواندم.شاید هم نمایش.خلاصه دانشگاه هنر بودم نه صنعتی شریف
چهارم- اولین تجربه عشقی من مربوط می شود به وقتی که من 7 ساله بودم.آن موقع ها یک فامیل پدری داشتیم که دخترش هم سن وسال من بود و با هم همبازی بودیم.یکبار وسط کشتی گرفتنمان احساس کردم که باید لپش را بوس کنم.وسط چنگ و چنگ اندازی لپش را بوس کردم و طرف هم به چنگ زدنش ادامه داد.بعدا هم رفتند شهرستان و دیگر ندیدمشان
پنجم-من جزو اولین افرادی هستم که دزدی اینترنتی انجام دادم.3 سال پیش بود که بشدت با یکی از دوستان هم اکنون نا آشنا در دریای عشق غوطه ور بودیم و به شدت می چتیدیم.از آنجا که پولمان نمی رسید به خریدن کارت های پیاپی،نشستیم و مخ را به کار انداختیم و رابطه یوزر و پس های یک شرکت را در آوردیم و همین طور کارت هاشان را مصرف کردیم.تازه بعدا اضافه مصرفمان را هم به بچه های دانشگاه می فروختیم

خوب من هم گاهی به آسمان نگاه کن،سرای من،صلوت،ناتور دشت و یار با ماست رو به این بازی فرا می خونم

3 comments:

Anonymous said...

agha dadash goftam eteraf kon vali na dge be in shedat

Anonymous said...

kash akharinasham migofti!

Unknown said...

oonesh dige be shoma rabti nadare