Friday, December 15, 2006

چند نکته در مورد انتخابات

اول اینکه این پست بصورت کاملا عمدی پس از انتخابات روی بلاگ قرار می گیرد تا یاد بگیریم که مسثله ای بنام رای دادن و یا رای ندادن یک موضوع کاملا شخصی است
دوم اینکه برای روشن شدن موضع من در مورد انتخابات لازم است چند جمله کوتاه را قرقره کنم.دوستان عزیز ، رای دادن برای من همواره همراه با حرف اضافه به می باشد که بنظر من اصلا اضافه نیست.من به کسی رای می دهم صرفا برای آنکه آن شخص را انتخاب کنم.نه به این دلیل که کس دیگری انتخاب نشود یا آنکه سیلی محکمی به صورت کس دیگری زده باشم و یا آنکه در صحنه حضور داشته باشم که بعد از آن پیام صحنه را دیدم برایم فرستاده شود.بنظر من؛ که تنها یک نظر در میان تمام نظر های دیگر است؛ باید برای رای دادن دلیل ایجابی داشته باشیم و نه دلیل نفی کردن دیگری.بنظر منطقی می رسد که شما کسی را که قبول داری انتخاب می کنی و به کسی که نمی خواهی انتخاب شود رای نمی دهی.بنظر از چاله ای به چاله دیگر افتادن است اگر به شخض مقابل کسی که نمی خواهیم انتخاب شود رای دهیم.با توجه به این چند جمله و اینکه در بیشتر موارد تا کنون کسی که مورد قبول من باشد کاندید نشده است از انتخاب سایرین خودداری کرده ام

2 comments:

Anonymous said...

eyyyyyyyyyyyyy val mehran,manam hamintor.

Anonymous said...

علاوه بر «یاد بگیریم» اولی که نوشتی، این جمله ی طلایی را هم باید یاد بگیریم: «رای دادن برای من همواره همراه با حرف اضافه به می باشد» ممنون